CONTUL MEU
Cum îmi creez un cont pe FomcoShop?
Pentru a crea un cont pe site-ul nostru, accesați secțiunea ”Contul meu”, din partea dreapta sus a paginii și selectați ”Înregistrare”. Completați apoi formularul de înregistrare din pagină. După finalizarea înregistrării veți primi pe email un link de confirmare, pe care vă rugăm să dați click pentru a activa contul dvs.
Ce avantaje am dacă îmi creez un cont pe site?
- Aveți permanent acces la starea comenzilor dvs.
- Reduceți considerabil timpul necesar înregistrării unei comenzi, pentru că nu mai e nevoie să completați de fiecare dată datele de livrare.
- Aveți în permanență acces la istoricul comenzilor dvs și aveți evidența achizițiilor făcute pe FomcoShop.
- Puteți descărca facturile aferente comenzilor direct din contul dvs., sau le puteți printa.
- Puteți creea o Listă de dorințe cu produsele pe care doriți să le achiziționați.
- Sunteți mereu la curent cu cele mai noi promoții și reduceri și beneficiați de oferte personalizate.
Cum pot modifica adresa de email în contul meu?
Pentru a modifica adresa de email din cont, accesați secțiunea ”Contul meu”, din partea dreapta sus a paginii și modificați adresa de email în pagina ”Info Client”.
Ce fac dacă am uitat parola contului meu?
În cazul în care nu mai rețineți parola contului dvs., dați click pe ”Autentificare”, din colțul dreapta sus al paginii, și apoi pe opțiunea ”Ați uitat parola?”. Introduceți adresa de email în câmpul care apare în pagină și apăsați ”Recuperează parola”. Veți primi pe emailul dvs. un link pentru a creea o parolă nouă.
Cum pot modifica parola contului meu?
Pentru a modifica parola contului dvs., accesați secțiunea ”Contul meu”, din partea dreapta sus a paginii și modificați adresa de email în pagina ”Schimbare parolă”. Dacă v-ți logat cu contul dvs. de Facebook, vă rugăm să vă deconectați mai intăi din cont, și să utilizați formularul de recuperare parolă, pentru a vă seta o parolă nouă.
Ce sunt punctele recompensă?
Punctele recompensă sunt puncte valorice acumulate pentru review-urile acordate produselor de pe FomcoShop.ro. Punctele recompensă se acordă la fiecare recenzie/review de produs acordată pe site-ul nostru și aprobată de către administratorii site-ului și încep să se acumuleze de la primul review acordat. Pentru mai multe detalii vizitați pagina dedicată, aici.
_____________
COMENZI ȘI LIVRARE
Cum plasez o comandă pe site?
Pentru a plasa o comandă pe site-ul nostru e nevoie să vă creați un cont. Alegeți apoi produsul dorit, din meniul ”Ofertă Produse”, din partea stângă a paginii.
Cum plătesc? Ce modalități de plată am la dispoziție pe FomcoShop.ro?
Aveți la dispoziție două modalități de plată pe site-ul nostru:
- Ramburs – Plata se face în lei, integral, la livrare către agentul de curierat care efectuează livrarea sau la ridicarea produselor de la sediul Fomco.
- Virament bancar – Plata se efectuează în avans, prin ordin de plată, la orice bancă doriți dvs. Datele pentru efectuarea plății se regăsesc în pagina de comandă, după selectarea opțiunii de plată. Produsele sunt rezervate pentru dvs. timp de 5 zile. Comanda va fi expediată în momentul în care banca noastră confirmă plata. De regulă, plățile sunt procesate în maximum 24 de ore.
- Pentru parteneri, plata se face conform contractului.
În cât timp ajunge comanda?
Livrarea comenzilor finalizate până la ora 15:30 în zilele de Luni-Vineri se va efectua în termen de maxim 24 de ore (o zi lucrătoare) prin curierat rapid, în cazul în care produsele comandate sunt disponibile pe stocul nostru. Nu ne asumăm raspunderea în cazul în care livrarea comenzilor întârzie din vina altor entități decât S.C. Fomco Prodimpex S.R.L.
Cât costă transportul?
În ”Coșul de cumpărături” aveți posibilitatea de a calcula costul expediției, cu ajutorul opțiunii ”Estimează Expedierea”. Completați destinația, iar programul nostru va calcula prețul transportului (conține TVA). Atenție! Pentru kilometri suplimentari, (destinații care nu se află pe rutele obișnuite ale firmei de curierat), se percepe o taxă suplimentară fixă de 25 de lei.
Pot urmări statusul comenzii mele?
Statusul comenzilor poate fi urmărit în secțiunea ”Contul meu” de pe site, pagina ”Comenzi”.
Pot modifica/anula o comandă deja plasată?
În cazul în care doriți să modificați sau să anulați o comandă deja plasată, vă rugăm să ne anunțați cât mai repede la numărul 0265-326.043. Colegii noștri vor face tot posibilul să vă modifice sau sa vă anuleze comanda.
Cum pot returna un produs?
Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la data la care ați intrat în posesia acestora. Înainte de a returna un produs, este necesar să ne comunicați intenția dvs. în scris, la adresa de email info@fomcoshop.ro sau completând formularul ”Cerere returnare” din contul Dvs. secțiunea ”Comenzi”. Cheltuielile de returnare în acest caz sunt suportate de către dvs.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări cum ar fi, dar fără a se limita la: lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
Fomco va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Fomco de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.
Fomco va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul in care Fomco nu s-a oferit sa recupereze el însuși produsul.
Cum pot modifica adresa de livrare?
Pentru a modifica adresa de livrare în contul dvs., accesați secțiunea ”Contul meu”, din partea dreapta sus a paginii și modificați adresa existentă, dând click pe iconița de editare din dreptul adresei. Dacă doriți să modificați adresa de livrare pentru o comandă deja plasată vă rugăm să ne anunțați cât mai repede la numărul 0265-326.043.
Cu ce firmă de curierat se trimit comenzile?
Comenzile plasate pe site-ul nostru se livrează prin intermediul Fan Courier și X Curier. Dacă doriți ca livrarea să fie efectuată de altă firmă de curierat, cu care aveți încheiat un contract, vă rugăm să selectați ca și metodă de expediere, opțiunea ” Ridicare de la sediu Fomco” înainte de a finaliza comanda.
Livrați cu Poșta Română?
Produsele comercializate de către noi se livrează doar prin intermediul firmelor de curierat rapid, pentru a putea răspunde cu promptitudine solicitărilor dvs.
De ce nu pot plăti cu B.O. sau filă CEC?
Dacă nu avem un contract semnat cu dvs., nu putem accepta această modalitate de plată. Dar, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare în acest sens la adresa de email info@fomcoshop.ro , care să conțină datele firmei dvs., iar după analiza cererii dvs. vom reveni cu un răspuns.
______________________________
PRODUSE
Ce tipuri de încălzitoare comercializați?
Pe site-ul nostru găsiți două tipuri de încălzitoare:
- Încălzitoare de aer – acestea încălzesc aerul din habitaclu și îl recirculă. Sunt foarte agreate de către posesorii de camioane și dubițe deoarece încălzesc foarte rapid, montajul se face relativ repede, iar consumul de combustibil este mai mic (cca 0,15 ml combustibil la o folosire medie de către un încălzitor de 2kW)
- Încălzitoare de apă - acest tip de încălzitoare încălzesc în primă fază lichidul de răcire al autovehiculului, după care încălzesc habitaclul prin radiatorul acestuia sau radiatoarele montate, în cazul autocarelor, autobuzelor și al camioanelor. Aceste încălzitoare au o putere mai mare de încălzire (3, 5, 10, 12, 16, 20, 30, 35 kW).
Ce tipuri de frigidere aveți?
Comercializăm 3 tipuri de frigidere:
- Frigidere cu compresor
- Frigidere pe gaz
- Frigidere termoelectrice
Cum aleg un frigider?
Pentru a alege un frigider e nevoie să aveți în vedere următoarele aspecte:
- Tensiunea vehiculului
- Volumul necesar
- Deschiderea frigiderului (de sus, tip ladă, tip sertar sau din față)
- Dimensiunile exterioare
Ce fac în cazul în care piesa / produsul pe care o/îl caut nu este pe stoc?
În pagina produsului respectiv, puteți să selectați opțiunea ”Anunță-mă când e disponibil” și veți primi o notificare pe e-mail atunci când acest produs devine din nou disponibil pentru comenzi. Nu vă vom trimite nici un alt e-mail și nici nu vă vom adăuga în lista abonărilor la buletine. Veți fi notificat, o singură dată, numai cu privire la produsul respectiv.